Helt slutkört!

Igår for ju jag och Hanna Same till Kåbbe en snabbis. Vi åkte hem imorse alltså. Men under den där snabba turen han vi åka i backen och Hanna gjorde årets vurpa. såg att hon åkte där och sen.. helt plötsigt borta! kommer närmare och sen att hon ligger nedanför ett 3m "stup" ner mot isen.. ojoj säger jag bara!

Impprse när jag kom hem tog jag en snabbdusch och sen bar de iväg mot ikea. där hittade jag ungefär allt jag behövde, plus lite till!


En låda som jag ska ha under sängen. och nå klister fotspår jag ska ha på väggen

Den här ha jag haft sen förra vintern typ,
men idag köpte jag en ram och satte upp den ;)


Saker jag såg, men inte riktigt köpte. Tänkte de är ju ändå jul snart så..

och ett par skor som jag hitta på skopunkten fast bilden gick inte å lägga ut.. http://www.skopunkten.com/Damskor/Modeller/Kangor-boots?art=261406

Nattinatti, ska upp och jobba med handbollen i sporthallen imorrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0