Luciavaka+Kanis??

I lördags när jag kom hem från Sara (luleå) var mitt humör lite i obalans. Alla julklappar var inhandlade, så skönt! men de betydde ju också att ekade i börsen, känns väl inte sådär jätte kul precis. menmen, efter jul lär de ju inte vara så!

Hos Maja bakade vi kladdkaka, kan väl inte säga att själva bakningen var den bästa, men resultatet var inte så dåligt. De luktade väl lite bränt, i ugnen rann de lite kladdkakesmet.. men så an de gå! Vi hade iaf mysigt, synd bara att Anna inte kunde sova över. Men de blev att jag, Hanna och Maja myste er oss i sängarna och såg lite Greveholm. Dagen efter vaknade vi kring 12 och gjorde absolut ingenting ansträngande! vi åt frukost och såg film, Dirty dancing.

Senare på söndagskvällen kom Hanna och Maja till mig och vi började ladda inför Luciavakan, nån gång i natt drack i kaffe (jag drack kaffe, men bara en sockerbit??!) fattar fortfarande inte hur jag kunde, de är ju inte de mumsigaste.

Idag på skolan började vi med ett fint Luciatåg och sen åkte endel upp till kanis där de var -23 grader! absolut för kallt för att kunna åka, jag åkte bara ett åk, sen gav jag upp.

Det vr väl inte sådär jätte smart att inte sova nu, mår inte riktigt bra nu känner jag..
 Luciavaa+Kanis=DÖÖD!

Lite pics från helgen och dagen




Tummen upp på dagen i kylan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0