städning pågår..

Har en städpaus! De tar en himla tid att få bort allt från golvet, men snart ser man hela mattan. De är väl ingenting jag är stolt över men de bara blir så.

Ingenting funkar just nu! Bara bloggen. Facebook funkar inte, piratebay, spotify och läsa bloggar funkar inte heller, what happens?

Imorgon åker jag till Piteå (skulle egentligen till Luleå). Men jag ska bara dit och träffa Sara som står och gör nå med fotbollen, när hon är klar kör vi (Sara) till Luleå, så hoppas vi hinna me lite julshopping och sen blir de IDOLFINALEN i Saras lägga med stor-tv:n. myys!

På lördag blir det lite mer julshopping, och sen hem och julbaka med mami.
På kvällen åker jag nog till Maja och har mys där med hon, Hanna, Anna och kanske Malin. De kommer bli super!



OM INTE JAY VINNER IMORRN VET JAG INTE VAD JAG GÖR!!


Kommentarer
Postat av: ninni!

jay suger -.-

2010-12-10 @ 08:51:03
URL: http://ninanorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0