Tretton nålar idag..

efter skolan idag åkte jag till Erik Jonsson "akupressur kliniken" och kollade upp min rygg, (ännu en gång). Jag har tydligen lite sne ryggrad och vridet bäcken så de blev att han satte nålar på min rygg och sen lite ström i dom, jätte skönt sådär. 13 nålar! men värt de, de blir ju bättre ett tag, men då sa han ju även att de enda jag får träna idag och imorrn är att trycka på tv-dosan, och inte träna handboll eller fotboll i veckan heller.. plus att jag ska ju röntgas på torsdag så då är de ingen bra idé.

Jaja, nog om detta! Imorgon på idrotten ska vi då ha dans, yey!
Jag, Hanna, Maja, Julia, Agnes, Emma och Hanna ska göra en
dans tillsammans till Manboy, spännande!

Idag har jag även pluggat lite matte, men så synd att mitt räknehäfte tog slut så jag inte kunde göra nåmer ;)


Hittade en bild på alla tappra flickor som överlevde vandringen!

Hoppas vi gör nå mer sånt, fast inte lika jobbigt..


Kommentarer
Postat av: MIRIAM

det var ... VÄLDIGT tungt!

2010-12-07 @ 07:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0