Goda nyheten som kom igår..

VÅRA TRÄNINGSTIDEN men Norrsken!

Den lite mindre goda nyheten var att dom var kassa.. 21.15 till 22.30 imorrn (onsdag) och på löradgar!
Fast den sämsta nyheten är ju ingen  nyhet, jag kan ju inte träna. jag prövsprang lite idag på barnträningn, men de strålade lite då, jag dör allvarligt snart! Tur då att jag ska til Eric Jonsson på måndag, han gör då nånting åt de vilket dom på jävla fittvårdcentralen gör, dom säger ju att jag ska "vila i 3-6 veckor och sen ska de gå över" jag har för fan vilat i snart ett halv år känns de som och de blir inte bättre! (andas)
Ursäkta min aggrition men jag blir så förbannad!

Nu ska jag snart gå och lägga mig för jag är verkligen jätte trött, vilket är oväntat eftersom jag sov tre timmar sen jag om hem från skolan, och de var grymt skönt! och behövande.

Dröm sött! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0